Superkul Startet 24.Juni.2010 Del på Facebook Startet 24.Juni.2010 satte dracoen på vannet og den gikk som aldri før - eneste minuset var at jeg koblet om gear/gass feil så den virket omvendt hehe knopmåleren viste 42 knop og det syntes jeg virket litt vel fort ...... i fjor gjorde den 28-29 på gps/kart bærbar er det noe innstillinger som justerer gps/knopen?? alt ellers virket normalt - både dybde kart og alt stemte meget bra Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
2nd Trikker'n Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Km/t kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 (redigert) På denne kan du også velge både km/t og miles, i tillegg til knop, så kan vel virke som om den har kommet over på en av de. Sett hele GPS`n tilbake til fabrikkinstillinger om det ikke hjelper å endre på oppsettet, må jo da begyne på nytt, men bedre enn feilvisninger av det slaget. Redigert 24.Juni.2010 av Benji (see edit history) Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Superkul Svart 24.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 aaah det tenkte jeg ikke på men det skal jeg sjekke - tusen takk syntes 42 knop og mere å gi på var i drøyeste laget hehe Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.