bao Startet 24.Juni.2010 Del på Facebook Startet 24.Juni.2010 Båtkortesjen i sandefjord St.Hans 2010 Alle er med Mariell er på plass Bare kaffe i koppen Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 (redigert) Innbiller meg at det var like mange båter som ifjor. Men alt gikk greit. Og alle jeg så og hilste på koste seg i det fine men dog noe kalde været. Bra at Sandefjord motorbååt forrening holder på at kortesjen er en St.Hans markering og derfor selvfølgelig går 23.Juni hvert år. Har sett eksempler på at det er mye mer fyll i båtene de gangene 23. faller på Fredag/Lørdag. Berusede båtførere betyr trøbbel i det båt kaoset. Redigert 24.Juni.2010 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Hansi Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Flott tradisjon som jeg godt kunne ønsket meg her i fjorden også. Sitér dette innlegget Link to post
Dianafyren Svart 28.November.2010 Del på Facebook Svart 28.November.2010 Jeg var i den snekka som kjørte etter den Skilsø snekka du hadde tatt bilde av :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.