Jump to content

Er det børster på dynamoen til TMD40A?

Polarn

Recommended Posts

Var ute å koste meg på 3100 omd da ladelampa begynnte å lyse. Kontollerte reimene men de var hele. Ladelampa sluttet å lyse og nå virker det som om dynamoen er død. Startet forsiktitg med blinking på lampa for så å lyse konstant for så å slukne helt. Når jeg skrur av og på tenningen er den fremdeles død. Kan dynamien ha tatt kvelden eller er det mulig å fikse med å bytte børster om det er det på den?

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Den skal jeg lese. Sjekket ikke lampa da jeg antar noe er galt. Hva skal voltmeteret stå på når dynamoen lader?

Jo mer jeg leser tråden til ingar virker det som det er børstene, noen som et hvor jeg får tak i nye, Lasa har vel kanskje?

Redigert av Polarn (see edit history)

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

:cryin: Lasa kunne ikke skaffe børster til dynamoen. Ikke hadde de bytte dynamo heller. Ny 4800,- Noen som vet om hvor man kan kjøpe bytte dynamo, har en gamel liggende eller om det er mulig å oppdriver børstene til den jeg har et annet sted?

Du har ikke et bilelektrisk verksted i nærheten, da?

Det er jo et stykke unna deg, men jeg har hatt mye nytte av Knapås Elektriske i Spydeberg når det gjelder slikt. http://maps.google.no/maps/place?hl=no&um=1&ie=UTF-8&q=knap%C3%A5s+elektriske&fb=1&gl=no&hq=knap%C3%A5s+elektriske&hnear=Oslo&cid=634971758016423270

De har utrolig mye "småsnadder" liggende i skuffer og skap. Sjekk de fysiske målene på børstene dine og hiv deg på telefonen, så skulle det ikke forundre meg om du finner noe der! Jeg tror imidlertid at det haster litt hvis du skal få tak i verkstedfolket der nå før helga!

Lykke til!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...