A Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Jeg har Kjøpt en Bonum 25 med VP md17d og ønsker mest mulig opplysninger og erfaringer om/med denne båttypen. Leoh Quote Link to post
Baywatch Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 En Bonum er omtalt i Erfaringsdatabasen her på siten Quote Link to post
Baywatch Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Den ligger under Albin, det glemte jeg å nevne Quote Link to post
ares Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Gratulerer med din Bonum 25 Hilsen bonumeiger med 5 mnd. erfaring Quote Ares Link to post
A Posted September 2, 2004 Author Share Posted September 2, 2004 Takk for tipset. Jeg har nå lest inslaget i erfaringsdatabasen men tar gjerne imot ytterligere opplysninger fra båteiere med erfaring med Bonum, Leoh Quote Link to post
Gunga Din Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 her kansje ni kan finne litt av värde http://www.albin25.se/ (föregångarn til Bonum 25an !) Quote S/Y Gunga Din Link to post
Astor Posted September 5, 2004 Share Posted September 5, 2004 Gratulerer med ny båt. En praktisk og fin turbåt. Quote Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts