utsikten Startet 25.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2010 Har nå gjort som flere foreslo her inne, løsnet mutteren strammet til ca 3/4 turn til det ble større motstand. Probleme var som kjent at det lakk fra pakkboksen under kjøring, ikke lette å si hvor mye, men var men en de 2-3 dryppene i minutte som flere her inne sier er normalt. Kjøret båten ca 1 time, det var da ingen tegn til lekkasjen. Når jeg hadde lagt til land og slått av motoren begynte det å dryppe fra motorsiden på den store mutteren. Satt og fulgte med å etter ca 5-10 minutter sluttet det å dryppe. Er dette pågrunn av varmen osv at pakningen skal sette seg eller er det tegn på at det ikke ble noe bedre? Min link Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 25.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2010 Ja, men dette er jo perfekt. Det drypper godtmed vann som både smører og kjøler under kjøring, og stopper opp etter en stund når du ligger stille. Akkurat slik jeg prøver å justere meg til. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2010 Enig, hvis det sluttet å dryppe etter 10 min er det perfekt. Drar du hardere til får du bare uønsket friksjon med påfølgende varmgang og slitasje av aksel. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
utsikten Svart 25.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2010 hei Takk, ble litt lettet nå. Er lei å tulle med dette når sola skinner. Kjente på messing mutter, den var litt lunken etter 1 times kjøring. GOD SOMMER Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.