mulla Startet 25.Juni.2010 Del på Facebook Startet 25.Juni.2010 Jeg skal bytte ut en Mercruiser 140hk 4 syl med en Mercruiser 210hk V6, jeg skulle gjerne hatt koblingskjema til V6en. lurer på om jeg kan bruke kabelstokken til 140hk på V6en. Noen som vet, eller som har skjema? Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 25.Juni.2010 Del på Facebook Svart 25.Juni.2010 Det ser ut for meg at det er samme farge på kablene i kabelstokken for 3,0 og 4,3 motorene. Har dessverre ikke scanner. Stemmer følgende farger med kabelstokken din? -black -purple -gray -tan -brown/white -red/purple -light blue -yellow/red Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
mulla Svart 25.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2010 Det ser ut for meg at det er samme farge på kablene i kabelstokken for 3,0 og 4,3 motorene. Har dessverre ikke scanner. Stemmer følgende farger med kabelstokken din? -black -purple -gray -tan -brown/white -red/purple -light blue -yellow/red I den 10 pin kontakten er det følgene farge pin pur 5 red/pur 6 blk 1 tan 3 gry 2 lit blu 8 tan/blu 4 yel/red 7 brn/wht 10 Sitér dette innlegget Link to post
Erik65 Svart 25.Juni.2010 Del på Facebook Svart 25.Juni.2010 Håper dette kan hjelpe,hviss ikke har jeg alle skjema.Vet ikke årsmodell eller om du har forgasser/EFI Sitér dette innlegget Link to post
mulla Svart 6.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2010 (redigert) Håper dette kan hjelpe,hviss ikke har jeg alle skjema.Vet ikke årsmodell eller om du har forgasser/EFI Min motor er en 2002 mod med forgasser, det skjemaet ble litt for utydelig, klarte ikke å lese det. men takk for at du forsøkte. Hadde vært flott om du hadde skjema til min motor litt tydeligere. Redigert 6.Juli.2010 av mulla (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Erik65 Svart 14.Juli.2010 Del på Facebook Svart 14.Juli.2010 Min motor er en 2002 mod med forgasser, det skjemaet ble litt for utydelig, klarte ikke å lese det. men takk for at du forsøkte. Hadde vært flott om du hadde skjema til min motor litt tydeligere. Klarer ikke å få større bilde her på forumet,men jeg kan sende det på mail hvis du ønsker. Sitér dette innlegget Link to post
mulla Svart 14.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2010 Klarer ikke å få større bilde her på forumet,men jeg kan sende det på mail hvis du ønsker. Takk, men jeg har fått tak i skjema. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.