Jump to content

Skifte av eksosslange (Yanmar/Viknes)


skorpo

Recommended Posts

Eg bør skifte eksosslangen frå min 120 hk Yanmar i ein Viknes 750. Eg tenkte eg skulle få gjort det på ein vekstad, men så har dei ikkje tid. Men slipeigaren meinte at å skifte ein eksosslange er veldig greitt å gjere sjølv: Løysne klemmene på begge sider, sjå korleis det er gjort, få tak i likeins delar og montér på same måten.

 

Da spør eg dei som har gjort slikt før: Er det noko ekstra å passe på? Er det vanskeleg å tre eksosslangen på motor og eksosstuss? Bør eg bruke tetningmasse av noko slag?

 

- eller bør eg utsette prosjektet til verkstaden får tid, til hausten?

Link to post
Share on other sites

Skiftet eksosslange på en Nord West 900 for 4 år siden. Helt kurant. Bare sørg for at du har / bruker skikkelige klemmer når du skrur til. Jeg kjøpte nye rustfrie klemmer, du skal vel kanskje bruke de som står der. Jeg skjærte den gamle slangen av stussen på eksosbendet med en baugfil. Gjorde eksosstuss på motor skikkelig god og ren. Tok med den gamle slangen opp og fikk ny på mål. Ikke noen spesielle problem med å få på den nye slangen heller. Kjøpte slange hos Tess var det vel mener jeg. Brukte ikke tetningsmidler av noe slag, men to klemmer på eksosbend, 2 + 2 på lydpotte og 2 på stuss akterut.

Redigert av Hansi (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 11 måneder senere...

Det vart til at eg venta eit år med jobben. I går skifta eg eksosslangen, og det gjekk greitt. Målte først lengda på den gamle og kjøpte ny. Skrudde laus klemmene, saga så av den gamle med baufil, løfta ut slangen og lirka av dei to endane. Den eine måtte eg skjære laus, men det gjekk greitt.

Å få den gamle på var tungt, kanskje hadde det vore lettare om eg hadde varma opp slangen, men med eit primalbrøl greidde eg å presse han saman slik at han smatt på den siste stussen.

Den gamle slangen? Den hadde sikkert halde i mange år til. Vel hadde han nokre brester i overflata, men slike slanger har fleire lag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...