Jump to content

AL 320, River 350xr og Summerfun- erfaringer?


Overskyet

Recommended Posts

Hei, jeg har bestemt meg for å kjøpe min første båt! De som jeg har funnet ut egner seg til mitt bruk og mitt budsjett(35000maks) Er følgende: AL 320, River 350xr og Summerfun- hørt at denne går VELDIG skjeivt med en person. Noen som har noen erfaring med disse båtene, svakheter, fordeler? Osv.. Og nevn om det er noen av disse båtene jeg ikke burde kjøpe:D motorer som jeg bør holde meg unna? Takk på forhånd:) ps er 13

Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...

har en river xr 350 som jeg kjøpte i 2008 og motoren er en veldig fin johnson gt 9,9/18hk drar tube etter denne, jeg gjorde om motoren til ratt og gir gass med original deler til sammen brukte jeg 39 tusen på båten men ska ha 33 tusen for den pris kan diskuteres ved hurtig av gjørelse, ring 90 19 91 87 så kan du komme og se på den, motoren starter alltid og er kjempe fin på vannet, moter er kun kjørt 10 timer til 2008 etter det blitt brukt litt , men til sammen veldig lite! kun ferskvann kjørt, bor i hønefoss

gammel nok til og vite bedre, ung nok til og gi faan<3

Link to post
Share on other sites

Mine sønner har en Hasle Summerfun med Yamaha 9,9 (15). En viktig grunn til at vi kjøpte denne, er at den har gode seter, så det er OK også for voksne å sitte. Vi er veldig fornøyde med den. Den går litt skjevt med en voksen alene i båten, men når den kommer opp i plan, er dette knapt merkbart. Gode sjøegenskaper ifht størrelsen. Vi har hatt mange joller før, men vil beholde denne. Det er dårlig med stuverom, desverre. Med to ungdommer i båten går den perfekt. Med to voksne og to barn kommer vi akkurat ikke i plan.

Redigert av Barolo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...