Jump to content

Havnet i sjøen - ingen kom til unnsetning

Kaimor

Recommended Posts

Millisivert, jeg vet ikke om de liker kaffelatte. Derfor har jeg heller ikke nevnt noe om det i mitt innlegg :rolleyes:

Og, Bitteliten, ifølge dust`n som lå og veivet med armene i vannet ved siden av jolla, måtte første båten vike unna når han var ti meter fra havaristen. Ikke vet jeg, annet enn det som står i artikkelen. Har sikkert litt forutinntatte holdninger her :rolleyes:

Men hvis jeg, i leia, passeren en jolle med ti meters avstand uten å oppdage denne, har jeg vel litt å lære an. utkikk ?

Eller det midt i leia ligger en jolle full i vann, med to personer i sjøen som roper på hjelp, så ringer det faktisk en liten bjelle selv hos meg....... :sailing:

Man er vel ikke bare littebittegranne fulle av fordommer vel? Men om ikke annet så får man seg jo en god latter av slike innlegg, og latter er viktig for livskvaliteten, så mange takk! :lol:

ps

Det var forresten fint på det aktuelle stedet igår og med masse kaffedrikkende båtfolk, sikkert også noen folk i båt, folk var blide og hilste både til styrbord og til babord og solen skinte fra skyfri himmel, men litt kald vind var det.

Finnes mange trivelige båtfolk rundt om, men har hilst på noen som ikke var like trivelige samt blant mange trivelige historier på BP har jeg også lest noen som ikke var like trivelige... vi snakker om f.eks folk som kaster fisk og blylodd på andre båteiere m,m(hvis jeg ikke husker feil)

tb55

Nå er det vel minst like sannsynlig at de fem som kjørte forbi var lokale helter som syntes "de kaffelattefolka får svømme til land sjæl"...

Det var jeg som kom med de "kaffelatte-drikkerne" :rolleyes:

Ikke noe vondt ment til dem som drikker kaffelatte eller annen kaffe, gjør det selv også, men tror poenget kom frem :)

Håper uansett jeg tar feil, og at ingen av de 5 båtene så personene i havet. Velger fortsatt å tro at det meste av folk fortsatt besitter en god dose medmenneskelighet, men har desverre sett mye som tyder på at dette er en fraværende egenskap hos noen, å ser ingen grund til at disse menneskene skal ha noen annen holdning på havet en ellers.

Redigert av lite (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...