quantumduck Startet 26.Juni.2010 Del på Facebook Startet 26.Juni.2010 Noen som vet om AIS og GPS-info'en kommer ut på samme kabel på en True Heading AIS? Tenker å bruke den innebygde GPS'en til å drive plotterprogram på pc. (http://www.watski.no/Butikken/Produkt/?EnovaId=33569) Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 26.Juni.2010 Del på Facebook Svart 26.Juni.2010 Skal ikke være skråsikker, men jeg tror ikke at du får GPS posisjonsdata fra AISen. Sjekk denne. Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 26.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2010 Skal ikke være skråsikker, men jeg tror ikke at du får GPS posisjonsdata fra AISen. Sjekk denne. Prøvde å bestille den, men det gikk ikke gitt, måtte visst tømme lageret for True Heading først... eller noe annet tilsvarende genialt. Hadde det ikke vært bare én uke til avgang hadde jeg ikke giddet å kjøpe den, men nå er det ikke tid til å krangle med røten logistikk. Dog skulle de to ikke være nevneverdig ulike i funksjon, ble det sagt da jeg bestillte. Carbon har dog mulighet for innebygget antennesplitter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.