ut mot havet Startet 27.Juni.2010 Del på Facebook Startet 27.Juni.2010 Det er mykje grønalger i fjordane her på Vestlandet i år, i den samanheng lurer eg på om dette vil slå ut på ekkoloddet? har montert nytt ekkolodd og når eg kjem bort på plasser som det er stor tettheit med alger så misser loddet kontakt med botnen og skriv over heile skjermen. Er det nokon som har liknande erfaringer eller er det ekkoloddet mitt som ikkje er heilt OK? Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 27.Juni.2010 Del på Facebook Svart 27.Juni.2010 Jeg er sikker på at alger kan ses på ekkolodd - eller kanskje det er temperatursjktet der de flyter som skyer. Men tviler på om det er mulig med ekkolodd som det er naturlig for oss å bruke. Med unntak av Mulligan og Abbor. Sitér dette innlegget Link to post
BAN Svart 27.Juni.2010 Del på Facebook Svart 27.Juni.2010 Fikk inn maneter alger og andre ting helt til jeg fant en funksjon som fjernet rask. Sjekk manualen til loddet. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 27.Juni.2010 Del på Facebook Svart 27.Juni.2010 Med unntak av Mulligan Aner jeg en smule sarkasme? Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 27.Juni.2010 Del på Facebook Svart 27.Juni.2010 Aner jeg en smule sarkasme? Nei, ikke i det hele tatt. Med det utstyret dere har tilgang til .. behøver jeg si mer? Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 28.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2010 Var nok ikkje alger som skapte problem, har brukt ein heil dag for å få rette instillinger på loddet, manualen er ikkje god nok så det vart å prøve og feile. Loddet er eit Navis 800FS og har altfor mange instillinger etter min smak men no har det ordna seg. Men synest menysystemet er unødig komplisert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.