Happy Skvett Startet 28.Juni.2010 Del på Facebook Startet 28.Juni.2010 Hei! Trenger råd angående min relativt nye FM (1983) som ikke vil oppføre seg. Den starter med full choke og sviver (på en måte) med choke på. Når jeg stenger choken stopper motoren. Nå må jeg innrømme at jeg har tuklet med forgasseren, har skrudd den ut og latt den ligge i bensin. Har montert den inn igjen og benyttet flytende pakning. Mener også jeg har fått hjelp til dette for noen år tilbake, men hukommelsen er ikke det den var, dessuten har jeg problemer med å finne tilbake til endre innlegg. Er de slettet? Forgassermerket er jeg usikker på, men det er ikke Solex. Er det som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? På forhånd takk! Sitér dette innlegget mvh john øivind Link to post
Happy Skvett Svart 28.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2010 Nå har jeg demontert forgasseren og puttet den i et bensinbad. Rusk i forgasseren er en velkjent forklaring når det ikke funker, men hvordan kan det fjernes? Det er forresten en Delorto-forgasser. Sitér dette innlegget mvh john øivind Link to post
Sjøtunga Svart 28.Juni.2010 Del på Facebook Svart 28.Juni.2010 Hvis det rusk som er problemet, så kan det hjelpe å blåse gjennom dyser og rør med trykkluft, gjerne motsatt vei av normal strømretning. Og du har naturligvis sjekket at tenningen (tenningstidspunkt, vakuum-/sentrifugalregulatorer, kondensator) fungerer? Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.