magbolme Startet 28.Juni.2010 Del på Facebook Startet 28.Juni.2010 Har en Wallas 30D som jeg har kjørt på parafin noen år. I helga koblet jeg om til diesel, men fikk problemer med å starte Wallasen etterpå. Panelet ble stående i "Wait Initializing" uten at noe mer hendte. Var i båten i dag, og sjekket spenning, alle koblinger etc. Etter det har jeg fått et nytt problem: Panelet veksler nå mellom "Wait initializing" og "Connection Problem" og jeg får ikke tilgang til noen av menyene. Har gått gjennom alle koblinger en gang til samt sjekket sikringene inni Wallasen. Noen idéer om hva som kan være galt/ ha skjedd? Sitér dette innlegget Skipper på S/Y "Hei serr'u serr'u hatten!" Link to post
magbolme Svart 29.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2010 Noen som har idéer? Sitér dette innlegget Skipper på S/Y "Hei serr'u serr'u hatten!" Link to post
nor star 290.. Svart 29.Juni.2010 Del på Facebook Svart 29.Juni.2010 ville sjekket brennkammer evt glødeplugg , kan være tilsotet. har selv 30d apparate men lurer på å kjøpe info displayet , er det verdt det syns du ? Sitér dette innlegget Link to post
magbolme Svart 29.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2010 Har egentlig ingenting å sammenligne med da jeg har hatt panelet siden varmeren var ny. Hadde imidlertid en Wallas 2400 med et veldig enkelt display uten termostat. Sammenlignet med dét er info displayet veldig bra. Magnar Sitér dette innlegget Skipper på S/Y "Hei serr'u serr'u hatten!" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.