Solesvik Startet 28.Juni.2010 Del på Facebook Startet 28.Juni.2010 Det kommer vann inn under fenderlisten på den ene siden når det regner. Har noen et forslag til å tette uten å ta av fenderlisten? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 28.Juni.2010 Del på Facebook Svart 28.Juni.2010 hva med å heller drenere det skikkelig. sikker på at det ikke har lagt seg en del dritt, barnåler og slikt, inni fenderlista slik at den ikke dreneres slik den gjorde før? Sitér dette innlegget Link to post
omh1 Svart 29.Juni.2010 Del på Facebook Svart 29.Juni.2010 hei jeg er også plaget med lekkasje av ferskvann og trodde skjøten mellom skrog og overbygg (under fenderlista) var årsaken. etter nærmere innspeksjon fant jeg ut at det var lagt på glassfiber der ( i alle fall der en ser). Det er nevnt drenering under fenderlista? hvordan fungerer denne dreneringen? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 29.Juni.2010 Del på Facebook Svart 29.Juni.2010 Du driller noen hull i fender lista Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Eureka Svart 29.Juni.2010 Del på Facebook Svart 29.Juni.2010 av "frykt" for at jeg rådet til noe uten å gi riktig råd, tror trådstarter må spesifisere litt nærmere hva han mener og hva som er problemet og hvilken type båt det her er snakk om.. Er det regnvann som legger seg i selve fenderlista, men ingen lekasje inn i båten? spylte forleden ned i overkant av fenderlista mi i helga... og det var en anseelig mengde barnåler og dritt som kom opp.. i lengda er sikkeret dette en kilde til lekasje iom vann står der i lengre tid... Sitér dette innlegget Link to post
Solesvik Svart 30.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2010 Det er regnvann som trekker helt inn i båten. Jeg har en Nidelv 24, 1980-modell.Hvor skal jeg drille hull? Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 30.Juni.2010 Del på Facebook Svart 30.Juni.2010 Hadde samme problem på en Viksund der skroget og overbygget var satt sammen med glassfiber på innsiden og fenderlist på utsiden. Boret 5 mm hull midt i skjøten innenfra med 10-15 cm avstand og pumpet i så mye sika jeg klarte. Ble helt tett. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.