cheetah Startet 29.Juni.2010 Del på Facebook Startet 29.Juni.2010 Hei. Har nyligt kjøpt en sollux24ac med yanmar 3qm30 motor og har ventilen for saltvannskjølingen alltid åpen. Bør jeg stenge den hver gang jeg ikke bruker båten eller går det greit? Er jo lett for å glemme å åpne opp for sjøvannet Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 29.Juni.2010 Del på Facebook Svart 29.Juni.2010 Kan lønne seg å stenge den nå og da slik at den ikke setter seg. Kan hende at du trenger å stenge en gang i tiden, og da er det en fordel at den ikke sitter dønn fast. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
avmønstret5 Svart 29.Juni.2010 Del på Facebook Svart 29.Juni.2010 Dersom du er trygg på skroggjenomføringen, ventilen og slangfeste/klemmer skal det vel ikke være nødvendig å stenge i sommertiden mener jeg, men er du usikker, lag deg et skilt stengt/åpen som du henger på en sentral plass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.