Hafrsfjord Startet 30.Juni.2010 Del på Facebook Startet 30.Juni.2010 Vi menn-båten har sjekket vestlandsperler, bl.a. Romsa og Skånevik: http://www.klikk.no/motor/baat/havner/article585879.ece http://www.klikk.no/motor/baat/havner/article584680.ece Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 30.Juni.2010 Del på Facebook Svart 30.Juni.2010 Pokker. Da er hemmeligheten avslørt! (drømmer seg tilbake til bryggedans på professorbrygga på 80-tallet...) Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 12.Desember.2013 Del på Facebook Svart 12.Desember.2013 Mer stoff fra Romsa. http://tv.nrk.no/serie/glimt-av-norge/dkro50003213/11-12-2013 Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Lars H. Svart 12.Desember.2013 Del på Facebook Svart 12.Desember.2013 Her noen bilder fra Romsa tatt av min morfar på 20-tallet. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
romsabonden Svart 12.Desember.2013 Del på Facebook Svart 12.Desember.2013 Flotte bilder Lars, de har jeg ikke sett før, har du slekt som kommer derfra??? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.Desember.2013 Del på Facebook Svart 12.Desember.2013 Hei romasabonden.Så langt vet jeg ikke om jeg har slekt der fra, men noe kan tyde på det, og det har jeg tenkt å lete litt i. Jeg tror tilknyttingen til Romsa er på min mormors side. Min mormor og morfar het: Ingrid Olene Torgersen og Harald Torgersen. Mormors foreldre var Octavia Hansen og Hans Emil Hansen. Sier det deg noe?Her resten av bildene fra Romsa, alle tatt i 1926. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Zitt Svart 12.Desember.2013 Del på Facebook Svart 12.Desember.2013 Litt artig det bildet av alle ungene på rekke og rad, Lars H. De måtte vente en stund på guttene, først 6 jenter og så tre gutter. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 12.Desember.2013 Del på Facebook Svart 12.Desember.2013 Staden er i ferd med å bli redusert med bøyer. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 12.Desember.2013 Del på Facebook Svart 12.Desember.2013 Hei romasabonden. Så langt vet jeg ikke om jeg har slekt der fra, men noe kan tyde på det, og det har jeg tenkt å lete litt i. Lars H. Kanskje vi har noen felles forfedre, jeg har også slekt fra Romsa, langt tilbake. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.