Superkul Startet 1.Juli.2010 Del på Facebook Startet 1.Juli.2010 etter å gått over - pakket om motoren gikk jeg over til rød frostvæske på kjølevannet jeg vet det kan skje en kjemisk reaksjon mot evnt rester av den gode gamle blåe - er det slik det utarter seg og blir brun guffe?? det er snakk om små mengder - tørket av lokket og nedi hullet så så det rent ut igjen noen som vet??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Skipper Worse Svart 1.Juli.2010 Del på Facebook Svart 1.Juli.2010 Brun guffe er vel ikke annet enn hva kjølesystemet er fullt med av naturlige grunner. Ta en rens! Du vil ikke tro hvilke mengder svineri du kan klare å få ut derifra. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Trophy Svart 1.Juli.2010 Del på Facebook Svart 1.Juli.2010 Har akkurat renset styrbord motor og der var det fullt av grønnbrun guffe Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Superkul Svart 1.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2010 jo jeg vet hehe men har aldri sett sånn brun gugge som her så ut som rustskum/krem har jo kjørt gjennom og skylt godt regner med at det ikke er no problem men holder godt øye med det Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Skipper Worse Svart 1.Juli.2010 Del på Facebook Svart 1.Juli.2010 Du må ha kjemikalier for å få løsnet Schweinereiet. Bar's Leaks Nural eller liknande, ev. systemrens. Jeg har gjort dette på en motor og du hellige jul hva det kom ut. Ikke til å tro! Gruer meg nesten til neste. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.