Jump to content

ting som du er fornøyd med fra biltema/clas ohlson


suzumer 290

Recommended Posts

Jeg har allerede en tråd på ting som IKKE burde kjøpes, men den ble fylt med mye tull, håper det går bedre med denne:)

 

Alt jeg har kjøpt av verktøy med 10 års garanti er jeg fornøyd med, har ødelagt noe men har fått byttet alt uten spørsmål.

Er fornøyd med de små hvite lensepumpene, går uendelig :)

 

Stortsett fornøyd med det meste igrunn. kjøper mye rart, ledninger, kabelsko, tau, ja det meste som ikke utmerker seg som dårlig i butikken.

 

Kjøper jo f.eks ikke et sett med pensler til 40 kr for å samenlikne disse med jordankost til 200kr for så å si at det er dritt...

 

Kjøpte høytrykkspyler til 1100kr i går, gleder meg til å prøve denne :)

 

Har også noe el og trykkluftsverktøy, alt i alt fornøyd med alt pris tatt i betraktning.

 

Handler sikkert for noen ti-tusener iløpet av året på tema så kan ikke nevne alt jeg har kjøpt :p

Link to post
Share on other sites

fenderne er noe dritt, pungterer hele tiden

 

Har ikke samme erfaring!

Har totalt 14 vanlige fendere fra Biltema (10 fastmontert på brygga, 4 i båten).

Har i tillegg 4 kulefendere fra Biltema.

Ikke én har punktert, eller blitt misfarget. Er meget godt tilfreds.

Er også godt tilfreds med fendertrekkene fra Biltema.

Buster X med Yamaha 70

Link to post
Share on other sites

jeg hadde 4 fendere fra biltema i den gammle båtn min (Sjømann22) fenderene var ikke av den billigste typen og opplevde at

på en av fenderne røyk det feste til linen etter noen månder mens to andre fender pungterte når jeg lå mot en fjellskråning

i dagens båt har jeg en gigantisk kulefender far BT denne er jeg meget fornøyd med, med denne ligger jeg en halvmeter fra fjellet å trenger nesten ikke annen fendring :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Har handlet en del billige malerkoster/pensler, som brukes til polyesterarb. som kan hives etterpå.får et sett til 26.90 trur eg det var.

polyester og herderen er helt grei.10 års garanti pipesettet har og fungert meget bra.har begynt å kjøpe en og annen fastnøkkel med skrallefunksjon, skal bli interessant og se om det holder.(10 års. garanti)

Link to post
Share on other sites

eg har brukt 2komp plyurethane båt lakk.

har brukt den på innsiden og på utsiden av glassfiber skråg.

veldig fornøyd med den.

10års garanti verktøy har funker meget bra. samme med rustfri båt\camping grill til 249kr. helt topp. best i test

ellers epoxy til laminering samt polyester og duk. god kvalitet.

har også prøvd di billigste hvite litt harde fenderne til en liten 15fots daycruiser. fornøyd

samme med den minste lensepumpe og nivåbryter

Link to post
Share on other sites

helt enig med poliesteren. eg har brukt nesten 10 kg på ein båt eg har fikset bye småskader på (fikk båten gratis)allt er helt greit. billig og i forhold til poljesster fra maritim som er mye dyrere.

 

bra det er nokken som er fornøyd med toppcoat 2k lakk fra biltema. hr tenkt å lakke båten bådeoppi og utenpå med denne lakken

 

det siste va kansje litt av tema. men sånne ting er greit... så lenge det ikke er helt ute av tema

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Er veldig fornøyd med BT på strips, fendre, verktøy(10 års), 2t oljen, diverse typer fett, motorolje, strekkavlastere, kabelsko, og bruce kopien på 10 kilo. Syntes generelt at man får mye for pengene hos BT

 

hvor lenge har du brukt 2t oljen ?... er oljen like bra som den du får andre steder :confused::confused:

Link to post
Share on other sites

hvor lenge har du brukt 2t oljen ?... er oljen like bra som den du får andre steder :confused::confused:

 

Jeg vet ikke akkurat hvor bra oljen er, men min motor har i allefall ikke skjært seg enda :lol:

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...