Sven-Erik2 Startet 5.Juli.2010 Del på Facebook Startet 5.Juli.2010 Jeg holder på å pusse opp en Winrace 22 daycruiser og kunne tenke meg å montere en rekke (eller Pulpit som noen kaller det) langs kanten av fordekket, gjerne med baug-åpning med bøyler. Orginalt er det kun en "gripestang" på hver side i midten på dekk som vanskliggjør opphold på fordekk. Er det noen som vet om firmaer som kan lage rekker i syrefast stål etter mål til vettuge priser? Sitér dette innlegget Link to post
No1TC Svart 9.August.2018 Del på Facebook Svart 9.August.2018 Fikk du gjennomført dette? Jeg har akkurat samme tanker etter noen dager med Winrace’n min... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 9.August.2018 Del på Facebook Svart 9.August.2018 Tips: ved å peke på medlemsnavnet kan man se når vedkommende sist var innlogget. I dette tilfelle leser han sannsynligvis ikke kommentaren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.