kosl Startet 5.Juli.2010 Del på Facebook Startet 5.Juli.2010 Heisann Har en 03´ Scand Atlantic med dørkplater i cockpit som knirker skikelig når en går på de. Platene ligger mot aluminiums-bjelker og det er fra fabrikk pålimt noen gummi strimler som sikkert skal skal være mellom aluminiumen og dørkplatene. Disse gummistrimlene har forvitret og jeg må erstatte de med noe. Har tenkt og studert men kommer ikke på noe i farta jeg kan benytte - så innspill, tips og råd mottas med takk!! Kosl Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 5.Juli.2010 Del på Facebook Svart 5.Juli.2010 tja... bruk vanlig tetningslist/ tetningspakning på rull. biltema, coop bygg..enhver byggvare.. funker nok skal du se Sitér dette innlegget Link to post
Vrengen Svart 5.Juli.2010 Del på Facebook Svart 5.Juli.2010 hei. usikker på hvordan aluminiumsprofiler du har men regner med det er samme som i nordicen. jeg har kommet frem til at jeg vil bruke en u list og dunke ned på aluminiumsprofilen, har funnet et firma i bergen tror jeg det var som solgte alle slags profiler av lister. trodde jeg hadde linken men fant den ikke i farta. Sitér dette innlegget Link to post
kosl Svart 5.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2010 hei. usikker på hvordan aluminiumsprofiler du har men regner med det er samme som i nordicen. jeg har kommet frem til at jeg vil bruke en u list og dunke ned på aluminiumsprofilen, har funnet et firma i bergen tror jeg det var som solgte alle slags profiler av lister. trodde jeg hadde linken men fant den ikke i farta. Det hørtes interessant ut :-) Gi et hint om du kommer på "hvem-hva-hvor" osv. Sitér dette innlegget Link to post
Vrengen Svart 6.Juli.2010 Del på Facebook Svart 6.Juli.2010 her fant jeg den kunne tenke meg å bruke noe som nr 44-461-0069, må da være ypperlig til dette formålet. link til katalog: http://www.hartveitbutikk.no/filestore/KatalogHartveitButikkAS6-PDF.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Vrengen Svart 6.Juli.2010 Del på Facebook Svart 6.Juli.2010 (redigert) av og til finner man noe nyttig på finn:) Redigert 6.Juli.2010 av Vrengen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.