Jump to content

Knirkelyder fra dørkplater i Scand Atlantic

kosl

Recommended Posts

Heisann

Har en 03´ Scand Atlantic med dørkplater i cockpit som knirker skikelig når en går på de. Platene ligger mot aluminiums-bjelker og det er fra fabrikk pålimt noen gummi strimler som sikkert skal skal være mellom aluminiumen og dørkplatene. Disse gummistrimlene har forvitret og jeg må erstatte de med noe.

Har tenkt og studert men kommer ikke på noe i farta jeg kan benytte - så innspill, tips og råd mottas med takk!!

Kosl

hei.

usikker på hvordan aluminiumsprofiler du har men regner med det er samme som i nordicen. jeg har kommet frem til at jeg vil bruke en u list og dunke ned på aluminiumsprofilen, har funnet et firma i bergen tror jeg det var som solgte alle slags profiler av lister. trodde jeg hadde linken men fant den ikke i farta.

hei.

usikker på hvordan aluminiumsprofiler du har men regner med det er samme som i nordicen. jeg har kommet frem til at jeg vil bruke en u list og dunke ned på aluminiumsprofilen, har funnet et firma i bergen tror jeg det var som solgte alle slags profiler av lister. trodde jeg hadde linken men fant den ikke i farta.

Det hørtes interessant ut :-) Gi et hint om du kommer på "hvem-hva-hvor" osv.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...