Fenris Startet 6.Juli.2010 Del på Facebook Startet 6.Juli.2010 Har Fugawi ver 3, som er gått ut av handel for lenge siden. Fungerer bra til mitt bruk. Skulle hatt kart fra Bømlo og nordover mot Sogn og Fjordane. Kan noen hjelpe meg med hvor jeg får tak på det ???... Vil helst unngå "hjemmedigitaliserte" kart Fenris Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 6.Juli.2010 Del på Facebook Svart 6.Juli.2010 Jeg mener at du kan bruke Navionics kartbrikker. Ta kontakt medl Bela Marin. Der får du kjøpt brikke og brikkeleser, om du ikke har Navionics egen brikkeleser fra før, da det er kun den som leser kartene. Du trenger bare en brikke og den dekker hele Norge med Shetland og Svalbard. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Nemo Svart 7.Juli.2010 Del på Facebook Svart 7.Juli.2010 Er det en PC du bruker dette programmet på? Sitér dette innlegget Link to post
Fenris Svart 7.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2010 Er det en PC du bruker dette programmet på? Ja dette kjøres på PC. Skal hente CD med kart på senere i dag, så jeg ser formatet, men i dag er det skannet og digitaliserte båtsport kart Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 7.Juli.2010 Del på Facebook Svart 7.Juli.2010 men i dag er det skannet og digitaliserte båtsport kart Du kan jo bruke disse kartene på SeaClear. Jeg bruker BSB kart fra nv.digital og der følger med et program man kan bruke for å vise kartene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.