Wintonsen Startet 6.Juli.2010 Del på Facebook Startet 6.Juli.2010 Noen som vet hvor jeg fyller Diesel fra Holland og opp til Danmark. Har høre det er litt vrient. Noen som vet eksakt og nøyaktig hvor man kan fylle ? Det siste som gjenstår på planleggingen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Murphy's law Svart 6.Juli.2010 Del på Facebook Svart 6.Juli.2010 (redigert) Skal se også startplassen din....Og kva stor er din tank, forbruk... Men, avgiftsfri diesel er ikkje tillad i fritidsbåten i EOS.... Eg kommer fra Nederland, vis eg veit plass eg kan søker på nett for deg. Redigert 6.Juli.2010 av Murphy's law (see edit history) Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
Wintonsen Svart 6.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2010 Skal se også startplassen din....Og kva stor er din tank, forbruk... Men, avgiftsfri diesel er ikkje tillad i fritidsbåten i EOS.... Eg kommer fra Nederland, vis eg veit plass eg kan søker på nett for deg. Hei takk for svaret, den ligger i Kortgene MVH Jan-Ove Sitér dette innlegget Link to post
Lanber Svart 6.Juli.2010 Del på Facebook Svart 6.Juli.2010 Kan man dokumentere at båten kommer fra Norge skal det ikke være problematisk å ha avgiftsfri diesel på tanken. Det var en tråd her på baatplassen om en som ble tatt for dette i Tyskland, han fikk alt han hadde betalt i avgift i retur etter om og men. Sitér dette innlegget Link to post
Wintonsen Svart 6.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2010 Jeg er ikke ute etter om det er avgiftsfritt eller ikke, problemet er hvor fyller jeg drivstoff :-)på veien hjem Sitér dette innlegget Link to post
Murphy's law Svart 6.Juli.2010 Del på Facebook Svart 6.Juli.2010 Ja, men.... vis du går utenrund, der er en litt mindre pga eg veit inge sjøhavn uten sluse i Nederland. Vis du går på kanalen den er nok marina's. Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
Sea Oasis Svart 7.Juli.2010 Del på Facebook Svart 7.Juli.2010 Hei Du kan vel fylle for eks i Den helder i holland og Helgoland. på Helgoland er det jo avgiftsfritt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.