Zatuu Startet 7.Juli.2010 Del på Facebook Startet 7.Juli.2010 Har kjøpt en With Dromedille 16 fot åpen båt og sjøsatte den i dag. Når jeg skal øse båten finner jeg ut st det er en øsebrønn i gulvet ved bakerste sete der det stikker opp ett rør. Problemet er at det kommer fult av vann i det røret og jeg skjønner egentlig ikke noe av det. Gikk jo ut i fra at båten var tett og vi får ikke sjekket dette før vi får den på land igjen i morgen. Vet noen hva dette røret er til? Kan noen fortelle før jeg sjekker selv hvor vannet kommer fra, er det en lekkasje? Håper noen kan hjelpe!! Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 7.Juli.2010 Del på Facebook Svart 7.Juli.2010 Er ikke det selvlensingen. Skal være noe å skru på der slik at du tetter det. Når du legger fra deg båten løsner du på den igjen, slik at regnvann kan renne ut. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.