margarus Startet 7.Juli.2010 Del på Facebook Startet 7.Juli.2010 har min nidelv 15 daycruicer på land i disse dager for en aldri så liten oppussing:) min gammle kallesje er ikke like tett som den engang var så jeg hadde tenkt og montere inn lensepumpe med nivåbryter helt bak i båten. men så kom jeg over denne her http://www.x-tight.com/page2.html en kobling man montere i skråget. altså en enveis ventil som vil sleppe regnvann som kommer oppi båten ut bak og ikke sleppe inn sjøvann? viss jeg har fårstodt det rett? og evnt viss det er litt vann oppi båten så vil denne sleppe det ut medengang jeg begynner kjøre? er dette en "selvlens" som kan fungere og stole på ? og den skal vell isåfall monteres på det laveste punktet i akterspeilet for og få me seg alt vannet? Sitér dette innlegget Link to post
Kapt-B Svart 15.August.2012 Del på Facebook Svart 15.August.2012 Dette lurte jeg også på, om det er noen som har erfaring med. Kan det f.eks monteres på gummibåter, da disse ventilene ikke alltid er like bra. Noen ganger bare en plugg bak. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.