Retox_93 Startet 8.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2010 Hei. Har en Albin O-22 til salg og det var en fyr som ville kjøpe bare veiva. Problemet er at e har ikkje anelse hvordan man får laus veiva fra motoren? Noen som kan si hvordan man får ut veiva? Takker Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2010 Du må plukke ned godt og vel halve motoren. Nesten hele, når jeg tenker meg om. Jeg for min del ville heller sagt: Sorry, jeg selger kun komplett motor! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bartesam Svart 8.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2010 Selg hele motoren med hud og hår Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Retox_93 Svart 8.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2010 har solgt noe av den fra før.. så komplett er den ikke :) OG Blokka er rusta i stykker.. Men hvordan skal e begynne ? Hvordan får man av råda? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2010 Plukk av gear, svinghjul, register og bunnpanne. Nå kommer du til veiva, og kan løse råder og rammelageroverfall. Ikke noe hokus pokus, men mye skruing og en porsjon møkkete hender... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Retox_93 Svart 8.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2010 Tusen takk.. Skal se om e får det te i morra.. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 Skru av alt annet, og selg han den ruste (verdiløse) blokka med veiv, råde og stempel innmontert. Så slipper du unna mye demontering av deler du sannsynligvis ikke får solgt løst likevel. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Retox_93 Svart 9.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 Han bor i Danmark, så det var ikke aktuelt og kjøpe . Mye frakt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.