LarsL Startet 9.Juli.2010 Del på Facebook Startet 9.Juli.2010 Fattern må ha seg nytt kartprogram til pcen. Prøver å få han over på kartplotter, men siden har har brukt pc de siste 10-12 årene vil han fortsette med det. Jeg lurer på hvilke program fins det der ute for pc? Noen som har erfaringer? Mvh. Lars Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 9.Juli.2010 Del på Facebook Svart 9.Juli.2010 Har brukt TIKI siden det kom, bra program. Super service. http://www.tikinavigator.no/nettbutikk/NavionicsGold.htm Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Keikokiller Svart 9.Juli.2010 Del på Facebook Svart 9.Juli.2010 Kan anbefale open cpn. enkelt i bruk og gratis. bare google det. ligger fritt til nedlasting på nettet Sitér dette innlegget Link to post
Brumm Svart 9.Juli.2010 Del på Facebook Svart 9.Juli.2010 Jeg støtter også anbefalingen om Tiki. Med norske Fred Jensen som arkitekt dessuten. Sitér dette innlegget Link to post
Frank Allan Svart 9.Juli.2010 Del på Facebook Svart 9.Juli.2010 Jeg støtter også anbefalingen om Tiki. Med norske Fred Jensen som arkitekt dessuten. Helt enig. Jeg kjøpt Tiki Navionics Gold i sommer og er kjempe fornøyd. Meget enkelt og lettfattelig. Sitér dette innlegget Link to post
king kong Svart 9.Juli.2010 Del på Facebook Svart 9.Juli.2010 Helt enig. Jeg kjøpt Tiki Navionics Gold i sommer og er kjempe fornøyd. Meget enkelt og lettfattelig. Samme her, TIKI perfekt service og et meget brukervennlig program. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 9.Juli.2010 Del på Facebook Svart 9.Juli.2010 Hm... Bare sånn for balansens skyld: les om Pathfinders grunnstøting også før bestemmelsen tas... Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
egilwh Svart 9.Juli.2010 Del på Facebook Svart 9.Juli.2010 Hm... Bare sånn for balansens skyld: les om Pathfinders grunnstøting også før bestemmelsen tas... Forsåvidt enig, men det er i så tilfelle kartverket (navionics) der som var problemet. Jeg har Tiki Navigator pro med nv.digital kart og er veldig fornøyd med det. Egil Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
M/S Bastard Svart 9.Juli.2010 Del på Facebook Svart 9.Juli.2010 Ja, har man nv. digital, så er det de samme kartene som orginale sjøkart. Fred har super support Sitér dette innlegget Link to post
Ariel og Fumle Svart 11.Juli.2010 Del på Facebook Svart 11.Juli.2010 Støtter anbefalingene på TIKI. Har(hadde pro) nå Tiki Navionics som har vektorkart. Supert å planlegge med Tiki, enkel i bruk og med vektorkart får en alle detaljene som sikrer enklere planlegging i smule farvann. Servicen til Fred er utrolig. Hvem andre ringer DEG opp etter mailkorrespondanse for å sjekke om hans råd funket??? Sitér dette innlegget Link to post
nilsht Svart 12.Juli.2010 Del på Facebook Svart 12.Juli.2010 Jeg er veldig godt fornøyd med Software On Board Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.