Avolites Startet 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2010 Hei! jeg har fått et hull i gelcoaten. kan noen forklare meg hvordan jeg skal reparere denne skaden? (se bilde under) har kjøpt gelcot filler fra jotun. Mvh Stig Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 10.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2010 Hei, her ser du framgangsmåten, mye arbeid, men det blir fint. http://www.batliv.com/photoalbum/view2/P3NpemU9b3JnJnR5cGU9MSZpZD0xMjEzOTE Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 10.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2010 En liten kommentar. Man skal ikke blåse rent med luft fra en sånn hobbykompressor. Da vil det være ørsmå oljerester i lufta som vil reagere med vinylester/polyester og hindre at det fester seg. Skal man bruke luft så skal det være luft fra flaske eller sprayboks. Sitér dette innlegget Link to post
grusapa Svart 10.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2010 puss ned.. la det tørke lenge.. må være 100 % tørt. vask med aceton. legg på to lag med topcoat.. så er det vel ok vil jeg tror :) Sitér dette innlegget Mitt Selco 13 prosjekt Link to post
Avolites Svart 10.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2010 TAKK Sitér dette innlegget Link to post
Avolites Svart 10.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2010 Kan jeg bruke gelcoat filler sparkel fra jotun? var det de sa på maritim.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.