GlennIversen Startet 9.Juli.2010 Del på Facebook Startet 9.Juli.2010 Hei Jeg kjøpte en 79mod 55hk evinrude motor av en her inne på forumet, fikk opplyst at motor startet og gikk men selger fikk den ikke i revers. Fikset gearet i dag,og skulle starte motoren, men det viser seg at tennspolen er brent opp, dette er forsøkt fikset tideligere med silikon og noe annet rart, men spolene er brent opp og jeg må bytte. Er det noen her inne som har en spole eller defekt motor med spole, eller vet hvor jeg kan få tak i dette snarest. Blir rimelig forbannet når motor ikke er slik selger oppgir, men jeg gidder ikke å ødelegge sommeren min pga slike personer. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
GlennIversen Svart 10.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2010 Ingen som har noen tips her om hvor jeg kan få tak i ny, har fått tilbud om en fra nordland, men prisen hans er tilsvarende nypris på en brukt og det synes jeg er litt mye kanskje Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.