Murphy's law Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Er ferdig med 2,5 veke Bergen-Tønsberg-Bergen. Reise til var PERFECT!!! nesten ingen bølger, bare trinke og spise på FB og ligger i sol. Retur hjemme : Drittvær, for mye bølger og vind. Nesten båt ende på Egersund, pga dårlig hydraulik. Men, et store opplevelse og erfaring. Neste år Denmark eller nord Norge. Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
Bjørn Kenneth Muggerud Svart 23.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2010 Er på en rimelig lang tur med min Granada 24, og vi er 1 voksen og 3 barn som har trengt oss inn i denne. Turen foreløpig har vært Struer - Løgstør - Hals - Vesterø (Læsø), alle DK - videre til Sverige og Vinga fyr (fantastisk plass!) - Marstrand - Käringön - Lysekil, hvor vi er nå. Her var det også ventetid på verksted og det har jeg ikke lyst til å vente på så vi seiler videre. Blir vel et stopp før Strømstad og så er det uvisst hvor vi havner hen før ungene skal av i Horten. Har hatt en relativ fin ferie med greit vær så langt. Hils gjerne på om dere ser meg ligge i en havn med min gule lille Granada.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.