Jump to content

Hvor går båtferien i år (2010)?

HurriCane

Recommended Posts

Er ferdig med 2,5 veke Bergen-Tønsberg-Bergen. Reise til var PERFECT!!! nesten ingen bølger, bare trinke og spise på FB og ligger i sol. Retur hjemme : Drittvær, for mye bølger og vind. Nesten båt ende på Egersund, pga dårlig hydraulik. Men, et store opplevelse og erfaring. Neste år Denmark eller nord Norge.

VHF, LRC, D5L/A

Er på en rimelig lang tur med min Granada 24, og vi er 1 voksen og 3 barn som har trengt oss inn i denne.

Turen foreløpig har vært Struer - Løgstør - Hals - Vesterø (Læsø), alle DK - videre til Sverige og Vinga fyr (fantastisk plass!) - Marstrand - Käringön - Lysekil, hvor vi er nå. Her var det også ventetid på verksted og det har jeg ikke lyst til å vente på så vi seiler videre. Blir vel et stopp før Strømstad og så er det uvisst hvor vi havner hen før ungene skal av i Horten.

Har hatt en relativ fin ferie med greit vær så langt. Hils gjerne på om dere ser meg ligge i en havn med min gule lille Granada....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...