Jump to content

God service fra Boding

Janda

Recommended Posts

For ca en mnd siden bestilte jeg nytt forseil til SO 39i fra Boding Segel i Sverige. Fikk tilsendt måleskjema for å ta egne mål. Seilet ankom til lovet tid, første uken av ferien. Men, seilet var desverre halvmeteren for kort, og med det resultat at jeg fikk for lite seilareal og alt ble bare tull. Boding syr nytt seil til meg i expressfart og jeg er lovet nytt seil levert 23. juli slik at resten av sommern blir berget. Jeg må kun betale frakt og tre tusen kroner ekstra !!! på tross av at feilen skyltes meg, mente Boning at dem ville påta seg mestparten av feilen, og begrunnet det med at det var dem som hadde mest kompetanse og burde oppdaget feilen i tide før seilt gikk i produksjon. Dette mener jeg var en proff holdning og fortjener ros. Hurra for Boding.

Har også to gode opplevelser med Boding Segel.

-Min bror fikk ødelagt sitt storseil rett før sesongen startet. Boding Segel tok et hasteoppdrag og han fikk nytt storseil etter 2-3 uker, som lovet.

-Jeg bestillte selvfølgelig min kryssfokk der og den ble levert som lovet og alt passer perfekt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...