harry92 Startet 11.Juli.2010 Del på Facebook Startet 11.Juli.2010 heisann. jeg har en volvo penta md 2 b som lagret rundt er i stykker. og det er en ulyd i sylinder nr 1. hva er galt der og er det mye jobb og dyrt og rearere Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 11.Juli.2010 Del på Facebook Svart 11.Juli.2010 Lager rundt svinghjulet har jeg aldri hørt om. Du må nok forklare nærmere om du skal få noe input. Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 11.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2010 er ikke sikker paa om det er lager der, men det er en lyd der som ikke er veldig god Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 11.Juli.2010 Del på Facebook Svart 11.Juli.2010 Dunkende lyd, skrikende lyd? Kanskje du kan filme motoren når den går, legge det på Youtube og linke det inn her. Informasjon må man ha for å kunne hjelpe deg. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Hansi Svart 11.Juli.2010 Del på Facebook Svart 11.Juli.2010 er ikke sikker paa om det er lager der, men det er en lyd der som ikke er veldig god Mulig jeg er litt treg i kveld etter en lang helg , men tror muligens det må en litt nærmere forklaring av problemet til for meg her... Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 12.Juli.2010 Del på Facebook Svart 12.Juli.2010 (redigert) heisann. jeg har en volvo penta md 2 b som lagret rundt er i stykker. og det er en ulyd i sylinder nr 1. hva er galt der og er det mye jobb og dyrt og rearere På MD 2B sitter svinghulet rett på veivakselen, med en tetning i bakkant og skive og mutter i forkant, ingen lager der, hverken i eller rundt. Dersom du mener i girkassen, så kom denne motoren som regel med enten MS eller RB girkasse. Noen ble også levert med AQ100 drev e.l. MS girkassen har en liten girhendel på toppen av huset, mens RB har en større girhendel på siden av huset. Du må nok være litt mer spesifikk, hvilket lager? Hva slags lyd, er du sikker på at det kommer fra sylinder #1, øker/minsker ved turtall, varme, belastning. Hvilken girkasse/drev? Redigert 12.Juli.2010 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.