Jump to content

Mekanikeren love og lyg

bayliner2858

Recommended Posts

Her er det et verksted som har påtatt seg å gjøre jobben. Motoren har stått på lager i vinter.Dette er en forsikringsjobb, der Gjensidige dekker alle kostnadene med monteringen. Jeg er dårlig kjent i Bergen, så er det mekanikeranbefalinger å få, er jeg veldig takknemlig. :cheers_wine: Motoren er en 310 hk penisular med mercruiser 2x aggregat. Justering er gjort i motorrommet, så det er i bunn og grunn bare å løfte inn og skru på plass

Hvis det ikke er stilt et spørsmål om pris på jobben fra forsikringsselskapet sin side burde vell det være mulig å få tak i en arbeidsom kar som kan ta dette på en overtidskveld?

Evt hvis det er stilt en pris på jobben og du VIRKELIG vil på havet, så kan du jo tilby å betale noen kroner til den karen som gjør jobben, ekstra fra egen pengebok... Penger er en god motivasjonsfaktor for mange :yesnod: Ellers kan du jo se hva annet du kan tilby/friste noen med til å hjelpe deg med problemet :yesnod:

Kan vell også være at forsikringsselskapet kan hjelpe deg med å finne et annet verksted, eller faktisk kan legge press på verkstedet som hadde lovet båten ferdig?

Forsikringsselskapene er somregel interessert i å ha fornøyde kunder, og de fleste som driver med slik service liker å ha en god dialog med forsikringsselskap ettersom det ligger mye penger i skadesaker. Håper du kommer deg på havet :)

[sitatslettet]

Hvis det ikke er stilt et spørsmål om pris på jobben fra forsikringsselskapet sin side burde vell det være mulig å få tak i en arbeidsom kar som kan ta dette på en overtidskveld?

Evt hvis det er stilt en pris på jobben og du VIRKELIG vil på havet, så kan du jo tilby å betale noen kroner til den karen som gjør jobben, ekstra fra egen pengebok... Penger er en god motivasjonsfaktor for mange :yesnod: Ellers kan du jo se hva annet du kan tilby/friste noen med til å hjelpe deg med problemet :yesnod:

Kan vell også være at forsikringsselskapet kan hjelpe deg med å finne et annet verksted, eller faktisk kan legge press på verkstedet som hadde lovet båten ferdig?

Forsikringsselskapene er somregel interessert i å ha fornøyde kunder, og de fleste som driver med slik service liker å ha en god dialog med forsikringsselskap ettersom det ligger mye penger i skadesaker. Håper du kommer deg på havet :)

Alt er prøvd [/sitatslettet]

hei.

Jeg var oppe i en situasjon i vinter i fobindelse med tyveri hvor det å utføre reprasjonen tok noe tid, da ringte jeg takstmannen på forsikringselskapet som sikkert snakket med verkstedet å jobben ble utført både pent å kjapt.

Så et tips er å ringe forsikringen/takstmannen

mvh

catano

Mvh

catano

[sitatslettet]

hei.

Jeg var oppe i en situasjon i vinter i fobindelse med tyveri hvor det å utføre reprasjonen tok noe tid, da ringte jeg takstmannen på forsikringselskapet som sikkert snakket med verkstedet å jobben ble utført både pent å kjapt.

Så et tips er å ringe forsikringen/takstmannen

mvh

catano

har prøvd det og [/sitatslettet]

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...