Wakeboarder Startet 13.Juli.2010 Del på Facebook Startet 13.Juli.2010 Jeg holder på å legge på 4 strøk Jotun Antipest på plastbåten min. I går la jeg første strøk, men ble overasket over kraftig regnskyll 3-4 timer etter at strøket var lagt. Har dette noen betydning? Kan se litt lysere flekker der vanndråper har blitt igjen over natten. Hva bør jeg gjøre videre her nå? Planen var å ta neste strøk i ettermiddag. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 13.Juli.2010 Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Har du lest hva som står på boksen ? Du kan lese mer ved å gå til Jotun sin hjemmeside. Ellers er anbefalinger om påføring som nevnt nedenfor. Sitér dette innlegget Link to post
Wakeboarder Svart 13.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 (redigert) Har du lest hva som står på boksen ? Du kan lese mer ved å gå til Jotun sin hjemmeside. Ellers er anbefalinger om påføring som nevnt nedenfor. Jada, har lest hva som står på boksen og er klar over at man ikke skal legge på under "ugunstige værforhold", men nå kom dette uværet i går kveld like overaskende på meg som på metrologene, så det var ikke helt bevisst. Nå har allerede "skaden" skjedd (hvis det har blitt noen skade), så jeg lurer på om jeg bare kan gå igang med neste strøk? Eller er første strøk ødelagt så jeg må pusse ned igjen dette og begynne på nytt? Redigert 13.Juli.2010 av Wakeboarder (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 13.Juli.2010 Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Litt vanskelig å si på et generelt grunnlag når en ikke har sett hvordan det ser ut. I alle fall er det viktig at områdene er skikkelig tørre før neste strøk påføres. Tror kanskje jeg hadde satset på at det går greit. Er du i tvil, slip ned. Ville i tillegg kanskje rådført meg med en spesialist på slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 13.Juli.2010 Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Hansi - spørsmålet gjelder Antipest som vel er Jotuns to-komp primer, ikke bunnstoff. Jeg vil tro det hele går greit, men vil foreslå å ringe Jotun og forklare dem problemet og høre hva de sier. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
tkb Svart 13.Juli.2010 Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Etter 3-4 timer er antipesten nok herdet. Jeg ville fortsatt,uten angst! Men ring Jotun,så slipper du å ligge søvnløs Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 13.Juli.2010 Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Hansi - spørsmålet gjelder Antipest som vel er Jotuns to-komp primer, ikke bunnstoff. Stort sett samme prosedyre for antipest og bunnstoff. Leste gjennom begge produktbeskrivelsene før posting. Sitér dette innlegget Link to post
Wakeboarder Svart 13.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Fikk svar fra Jotun: Hei og takk for mail. Antipesten har ikke tatt skade av regnet. Bare den er tørr og fin så kan dufortsette i ettermiddag. Lykke til. Med vennlig hilsen,Ole-Fredrik Tommel opp for rask kundeservice! Sitér dette innlegget Link to post
peppen Svart 13.Juli.2010 Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Har blitt overrasket av regnvær flere ganger med både antipest og selvpolerende bunnstoff. Aldri noe problem dersom det har fått et par timer til å sette seg. Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 13.Juli.2010 Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Min erfaring med Antipest er at den er støvtørr etter 15 minutter...og da vil ikke vann klare å gjøre noe ugang.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.