Jump to content

Vil regn påvirke jotun antipest før den har tørket?

Wakeboarder

Recommended Posts

Jeg holder på å legge på 4 strøk Jotun Antipest på plastbåten min.

I går la jeg første strøk, men ble overasket over kraftig regnskyll 3-4 timer etter at strøket var lagt. :headbang:

Har dette noen betydning? Kan se litt lysere flekker der vanndråper har blitt igjen over natten.

Hva bør jeg gjøre videre her nå? Planen var å ta neste strøk i ettermiddag.

Har du lest hva som står på boksen ? Du kan lese mer ved å gå til Jotun sin hjemmeside.

Ellers er anbefalinger om påføring som nevnt nedenfor.

antipest.jpg

Jada, har lest hva som står på boksen og er klar over at man ikke skal legge på under "ugunstige værforhold", men nå kom dette uværet i går kveld like overaskende på meg som på metrologene, så det var ikke helt bevisst.

Nå har allerede "skaden" skjedd (hvis det har blitt noen skade), så jeg lurer på om jeg bare kan gå igang med neste strøk? Eller er første strøk ødelagt så jeg må pusse ned igjen dette og begynne på nytt?

Redigert av Wakeboarder (see edit history)

Litt vanskelig å si på et generelt grunnlag når en ikke har sett hvordan det ser ut. I alle fall er det viktig at områdene er skikkelig tørre før neste strøk påføres. Tror kanskje jeg hadde satset på at det går greit. Er du i tvil, slip ned. Ville i tillegg kanskje rådført meg med en spesialist på slikt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...