S/Y Emma Startet 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2010 Er det fleire her på Båtplassen som er på eller skal til Ålesund Båtfestival? Ser i alle fall minst ein båt med Båtplassen-vimpel her (rett bak meg). Helsing Kjell Arne, i "Ferdamann". Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Puffen Svart 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 Jeg har tenkt meg en tur i morgen. Hvis det ikke blir for hard Nordaust over Lepsøyrevet. Er det smekkfullt alerede ? Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 13.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 Jeg har tenkt meg en tur i morgen. Hvis det ikke blir for hard Nordaust over Lepsøyrevet. Er det smekkfullt alerede ? Framleis mykje plass. Det har nesten ikkje kome båtar i dag pga. veret. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
solei Svart 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 Lurte og på å gå, allerede i kveld, men vart no berre dritver, bedre imorgen muligens.Blir kanskje innover fjordene med meg,muligens Geiranger, men kursen er ikkje helt satt ennå...men trur d begynner å bli en del folk i byen. til du som skal over revet, ganske grei vindretning der no, du får,n rett i raua, så da er d berre å la d stå til..bor rett inn forbi... Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 til du som skal over revet, ganske grei vindretning der no, du får,n rett i raua, så da er d berre å la d stå til..bor rett inn forbi... Retninga er grei, men båten står på land enda, og jeg sitter å venter på floa for å sjøsette. Det blir det først seint i kveld, og så blir det noen småærend i morgen før vi får kastet loss. Ser av medlingene at det skal friske seg opp til 10 m/s utpå dagen i morgen, og da spørs det hva mannskapet aksepterer. Tror nok det skal gå greit hvis det blir rolig i natt. Sitér dette innlegget Link to post
solei Svart 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 Har akkurat sett 2 vermld. den som bruker å vere mest truverdig, hadde styrke 12, fra liten kuling ned i frisk bris, så eg regner med at d blir litt rolegere imorgen, bedre sikt iallefall.Elles så kjem han nok til å roe seg ned inatt.Blir d til eg går innover i fjordane, så er det mukje rolegere når en kjem innom vegsundet på denne vindretninga her. Kjekt med båtfestival, men eg har med noen "yngre" matroser som liker seg bedre i litt rolegere farvatn! Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 Er det fleire her på Båtplassen som er på eller skal til Ålesund Båtfestival? Ser i alle fall minst ein båt med Båtplassen-vimpel her (rett bak meg). Helsing Kjell Arne, i "Ferdamann". Det er meg det Stikk innom for en båtprat.... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
grusapa Svart 15.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2010 var å fiska litt rundt hessa og tuneset i går.. var ikke mye båter å se ute da.. Sitér dette innlegget Mitt Selco 13 prosjekt Link to post
mateco Svart 17.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 Legger her ut en liten rapport fra Brunsvik.net om båtfestivalen i Ålesund! Mye variert båt-musikk til sene nattetimer! Legg merke til bilde #2 i reportasjen. Midt i båtklynga en hjemmelaga flåte med påhengsmotor og partytelt! Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
grusapa Svart 17.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 fin rapport da :) det stod da ured på det egget.. trodde at det var orginalen e da! hehe :) Sitér dette innlegget Mitt Selco 13 prosjekt Link to post
S/Y Emma Svart 17.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Trophy Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Fine bilder Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.