Sjøtunga Startet 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2010 (redigert) Noen som har erfaringer og/eller meninger om nytten av en boomstrut som alternativ til en rodkick? Kick har jeg... Redigert 13.Juli.2010 av Sjøtunga (see edit history) Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Sjøtunga Svart 14.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2010 Ingen...? Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Cerveza Svart 14.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2010 Jeg er også veldig nysgjerrig på den bomstruten, har vel halvveis bestemt meg for å kjøpe den... Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 14.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2010 Ikke erfaring med strut, men har en mening :) Jeg ble anbefalt denne struten av Benns.se (tror jeg det var), men jeg torde ikke kjøpe den likevel. Jeg hadde ikke sett den i bruk på andre båter så jeg endte opp med vanlig rodkick. Skulle jeg valgt på nytt i dag så hadde jeg valgt struten. -Fordi den er stilig, og den har større bevegelsesfrihet enn rodkicken. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Sjøtunga Svart 15.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2010 (redigert) Jeg ble anbefalt denne struten av Benns.se (tror jeg det var) Husker du hvilken begrunnelse de ga? Redigert 15.Juli.2010 av Sjøtunga (see edit history) Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Kosmix Svart 16.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2010 Han/de kjente til en annen båt av samme type som hadde montert denne, og de var veldig fornøyd. Husker dessverre ikke noe mer utfyllende enn dette. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.