Hobby 430 Sport Startet 16.Juli.2010 Del på Facebook Startet 16.Juli.2010 Har byttet impeller fordi eg følte de kom litt lite vann igjennom med den gammle, men de kommer ikkje så mye mer med den nye impelleren, skal de komme myyye vann med bra sprut eller skal de bare renne sånn ca 1 dl pr 5-10 sek på stomgang?? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
"Mathilde" Svart 16.Juli.2010 Del på Facebook Svart 16.Juli.2010 (redigert) Hvis den gamle impelleren du byttet ut var inntakt med alle "vinger" i god behold, vil pumpeeffekten med ny impeller være helt lik. Det er forøvrig usikkert hvor stor pumpeeffekten skal være sånn eksakt. Men gjerne kommer det ut støtvis en god liten dusj. Vanskelig å beskrive det bedre. Redigert 16.Juli.2010 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 16.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2010 Ok, men den skal vel ikkje gi pulsvis vannstrømm rett ut fra pumpe?? har koblet bort slangen mellom pumpa og motoren bare for og se hvor mye som kom ut?! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
"Mathilde" Svart 16.Juli.2010 Del på Facebook Svart 16.Juli.2010 (redigert) Vel, jeg trodde at årsaken til at vannet kommer støtvis er at det samler seg i eksosslangene og at det støtes ut etter at det har samlet seg en viss mengde. Høres litt rart ut at vannet kommer støtvis ut direkte fra pumpen. Redigert 16.Juli.2010 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 16.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2010 aha nå skjønner eg, du meinte vanne ut fra eksosen. og eg meinte ut fra pumpe de kommer ikkje støtvis ut fra pumpa! renner som en tynn lita stråle! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Erling P Svart 31.Juli.2010 Del på Facebook Svart 31.Juli.2010 (redigert) Kan man trekke hele kjølepumpen rett ut med aksling når man fjærner de 2 boltene som den er festet med?Jeg må skifte bolter til motorfeste,og den øverste er det ikke plass til med pumpen på plass Redigert 31.Juli.2010 av kokkfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 31.Juli.2010 Del på Facebook Svart 31.Juli.2010 Kan man trekke hele kjølepumpen rett ut med aksling når man fjærner de 2 boltene som den er festet med? Ja. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Erling P Svart 31.Juli.2010 Del på Facebook Svart 31.Juli.2010 Ja. Tusen takk!!!! Da kan jeg sove "de retferdiges søvn" i natt. Forsatt god helg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.