jupiter 40 Startet 18.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2010 (redigert) Har tatt av toppen og total over haldt denne med nye ventiler , forkammer og dyser . trykk testet og planslipt. Har nå montert alt sammen igjen og er klare til start , motoren går som en drøm , skal bare kjøre den varm før vi drar til toppen igjen . Overaskelsen var stor da jeg tok av toppdekslene ; det er vann i olja . dette har jeg aldri hatt før noen som vet hva det kan være ??? Redigert 18.Juli.2010 av jupiter 40 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jupiter 40 Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Har tatt av toppen og total over haldt denne med nye ventiler , forkammer og dyser . trykk testet og planslipt. Har nå montert alt sammen igjen og er klare til start , motoren går som en drøm , skal bare kjøre den varm før vi drar til toppen igjen . Overaskelsen var stor da jeg tok av toppdekslene ; det er vann i olja . dette har jeg aldri hatt før noen som vet hva det kan være ??? Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 hmmmm kan ha kommet kondens i motor mens toppen var av? prøv et oljeskifte Sitér dette innlegget Link to post
Vrengen Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 (redigert) toppakning ligger rett med opp og frem?? og toppen er rett skrudd til? Redigert 22.Juli.2010 av Vrengen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jupiter 40 Svart 22.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 Ja , Toppakningen ligger som den skal og toppen er dratt til med moment i riktig rekkefølge Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 (redigert) Det er ikke så uvanlig at det renner en del vann ned i blokka når du tar av toppen da, samme hvor forsiktig du er. Bytt olje, kjør motoren skikkelig varm og se om problemet fortsatt er der. Små mengder vann fordamper når olja får opp skikkelig driftstemperatur... Redigert 22.Juli.2010 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.