Jump to content

Prosjekt: Oppussing Av Sjømann22. Masse Arbeid Gjort, Mye Igjen!

Volvomekanikeren

Recommended Posts

• 5 måneder senere...

Har nok bare 1 strøk på min. Aldri hørt dette ryktet men fint om det stemmer :) Hold oss oppdatert på groe er du snill.

Då har det gått noen måneder siden jeg sjøsatt båten, og har ikke noe groe på båten enda. Båten har lagt mye i ro den siste tiden, men fortsatt ingen groe thumbsup.gif

Så tenkte jeg og oppdatere alle som fikk svettebyge når jeg hadde fylt hele hylsen med fett. Har kontinuerlig sjekket pakkboksen og akslingen for varmgang når jeg har vært ute å kjørt, og den holder normal temperatur. Klarer fint å ta på pakkboksen uten og brenne fingrene mine yesnod.gif Det drypper 4-5 dråper ut av pakkboksen i minuttet, noe som er helt normalt thumbsup.gif

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Ikke rart det ikke gror, det er jo vinter! Groen i vinterhalvåret er minimal, det er på sommeren denslags skyter fart...

Angående hylsa så kan du gjerne fylle båten med grease for min del. Men særlig smart vil jeg ikke påstå det var uansett! Det er en grunn til at hylsa er produsert med kjølekanaler, og det er ikke for at de skal fylles med fett!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
  • 6 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...