Vard Startet 19.Juli.2010 Del på Facebook Startet 19.Juli.2010 Har nå solgt hytta og kjøpt båt. I den forbindelse håper jeg på noen tips om reisemål i Ryfylke. Jeg har kart som viser hvor de forskjellige havnene jeg kan bruke er, men håper å dra nytte av erfaringene som dere på forumet har. Hvilke plasser mener dere er best, gjerne med gode fiskemuligheter og mye krabbe Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 19.Juli.2010 Del på Facebook Svart 19.Juli.2010 Hei og velkommen til Baatplassen! Det er utrolig mange fine plasser i Ryfylke, både uthavner og mer organiserte havner. Når jeg startet min utforskning fikk jeg tak i boken "Lune havner" som Stavanger Aftenblad har gitt ut. Jeg kjøpte den i kundekontoret hos Aftenbladet i Klubbgaten. Denne boken gir en flott oversikt over langt fra alle, men mange av de beste stedene. Flyfoto, kart og fin beskrivelse for hvert sted. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 19.Juli.2010 Del på Facebook Svart 19.Juli.2010 Hm. Det må da være lettere å finne ut hvilke steder i Ryfylke som IKKE er fine reisemål? Det blir jo en i særdeleshet kort liste, som blir mye lettere å håndtere og bruke! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Vard Svart 19.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2010 Hei og velkommen til Baatplassen! Det er utrolig mange fine plasser i Ryfylke, både uthavner og mer organiserte havner. Når jeg startet min utforskning fikk jeg tak i boken "Lune havner" som Stavanger Aftenblad har gitt ut. Jeg kjøpte den i kundekontoret hos Aftenbladet i Klubbgaten. Denne boken gir en flott oversikt over langt fra alle, men mange av de beste stedene. Flyfoto, kart og fin beskrivelse for hvert sted. Takk skal du ha. Da bærer turen først til Aftenbladet for å skaffe boken Lune Havner. Sitér dette innlegget Link to post
Murena Svart 19.Juli.2010 Del på Facebook Svart 19.Juli.2010 Lune havner er ei bra bok og økstrafjorden er verdt et besøk..:) Sitér dette innlegget Link to post
fjordbris Svart 19.Juli.2010 Del på Facebook Svart 19.Juli.2010 (redigert) Hei Vi begynte også med "Lunehavner" men vi må ikke glemme vårt eget havneforum her på båtplassen. Dessuten Brukte vi Båtsport kartene aktivt i søken etter nye havner/plasser vi kunne ta turen.Dette gjorde vi når vi hadde liten båt og det fikk vi igjen for når vi fikk større båter som vi kunne overnatte i. Et annet tips er å besøke Bloggen til Submiss/Akult den har mange beskrivelser og bilder over kjekke havner og plasser i Ryfylke pluss at du får en prosses beskrivelse med å gå fra motorbåt til seilbåt samt en flott hente historie.De har rett og slett en kjempe fin blogg/loggbok som er utrolig nyttig for de som kanskje ikke er så kjent "innøve" Det ble kanskje litt mer reklame for blogg enn tips men Håper det går bra for de innvolverte, God tur Redigert 20.Juli.2010 av fjordbris (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 20.Juli.2010 Del på Facebook Svart 20.Juli.2010 Kan og anbefale bloggen til Helene 39 her på forumet. De ha også mange gode skildringer over reisemål i Ryfylke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.