Windcatcher Startet 20.Juli.2010 Del på Facebook Startet 20.Juli.2010 Prøver igjen, en forrige posten min ble speret pga at jeg brukte det forbudte ordet "hjelp" i headeren. Beklager dette, men trenger hjelp med dette raskt, så legger ut en ny tråd! Og tusen takk til Bjørnøy for svar så langt! Heisann Faren min har en Huwa 26 med en 4 sylindret Peugeot Diesel. Den har stoppsolenoiden (fuelcut) på dieselpumpa røket på (viklingen). Er det noen i Norge som forhandler eller har forhandlet disse motorene? Har prøvd å ringe Minges universalservice i Trøkstad, de er overlegne på dieselpumper, men de har selvfølgelig feriestengt! Veldig takknemlig om noen kan komme med tips til verksteder vi kan ringe som kan ha greie på slikt. Evt om det finnes stopper fra annen motortype som kan passe. 60 mm lang, antagelig M14 gjenger. En ledningstilkobling på toppen. Kan forresten dette være en motor som har blitt levert i personbiler også? Info om motortype: Peugeot XD3P Dieselpumpe: Rotodiesel Type 049 OPC R 8443A 181B Code Serie 387340 LCF Mvh Raymond Johansen Sitér dette innlegget Link to post
RanaPlast15 Svart 20.Juli.2010 Del på Facebook Svart 20.Juli.2010 Denne kan du nok få hos en Peugeot forhandler(pers.bil),mener desse var i de gamle J9 (husker ikke helt navnet..),uansett vil en noelunde oppegåendes delelager-person klare å finne rette delen til deg bare ved hjelp av motorkode. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.