kuc48c Startet 20.Juli.2010 Del på Facebook Startet 20.Juli.2010 Båtfolk, Min Johnson 70 (1997 mod?) kveles når jeg kjører i dorgefart. Kan virke som om bensinpumpen(sugeren?) er dårlig siden jeg må klemme noen ganger på bensinslangebobla for igjen få den hard. Er det en idè å bytte bensinpumpe og er dette noe en hobbymekaniker klarer på egenhånd? Evt andre forslag til å bøte på problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 20.Juli.2010 Del på Facebook Svart 20.Juli.2010 Kanskje det er selve klemmebobla/blæra som er dårlig ? Og ikke klarer å holde oppe trykket når motoren går på lavt turtall ? Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
kuc48c Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2010 Så lenge blæra er tett så fungerer den vel? Eller er det noe annet jeg også må se etter? Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 20.Juli.2010 Del på Facebook Svart 20.Juli.2010 Det er en ventil inni den som kan bli dårlig med tid og stunder. Men ny blære koster ikke mer enn 20kr på biltema, og 100-150kr for komplett slange som passer til din motor. Men det kan jo selvfølgelig være en justering av forgasserene dine som må til. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
kuc48c Svart 24.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2011 (redigert) Men det kan jo selvfølgelig være en justering av forgasserene dine som må til. Er det noen som kjenner til en 'gjør det selv guide' for forgasserjustering som beskriver prinsippene for en slik justering? Takker for alle innspill. Redigert 24.April.2011 av kuc48c (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.