bjaas Svart 1.Juli.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Jeg lover at båtstellets innflytelse på prydmosen skal bli allemannseie; skal vi kalle det et kontrollert eksperiment? Burde kanskje dele plenen inn i ruter og behandle hver del med sitt båtpleiemiddel. Det skal i hvert fall bli godt å ha båten nær nok til at det går an å fikse det som skal til uten å dra langt av sted. <{POST_SNAPBACK}> Da har det gått fem uker siden jeg satte ut båten, og resultatet av båtopplaget og -stellet begynner å bli tydelig. Rett etter at båten var på vann så det slik ut: Restene av AutoGlym lå som et grått belegg på gresset i noen uker, men nå er det helt borte. I dag, 1. juli ser det slik ut: Frostveska som kom ut med kjølevannet når jeg testkjørte motoren etterlot seg et dødt felt som ikke har grodd helt ennå. De andre remediene, inkludert gummistøvlene har ikke etterlatt seg varige spor i plenen. Men pallene har klart å ta livet av prydmosen! Nå gror det grønne ting som ikke hører hjemme i ei myr der i stedet! - Til vinteren dekker jeg hele mosebedet med paller! Bjaas Sitér dette innlegget - ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn Link to post
M/S Bastard Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Vel, gresset til naboen er ihvertfall motstandsdyktig mot trekkfast olje Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.