Jump to content

Gressplen og båtpleiemidler


bjaas

Recommended Posts

Jeg lover at båtstellets innflytelse på prydmosen skal bli allemannseie; skal vi kalle det et kontrollert eksperiment?

 

Burde kanskje dele plenen inn i ruter og behandle hver del med sitt båtpleiemiddel. Det skal i hvert fall bli godt å ha båten nær nok til at det går an å fikse det som skal til uten å dra langt av sted.

<{POST_SNAPBACK}>

Da har det gått fem uker siden jeg satte ut båten, og resultatet av båtopplaget og -stellet begynner å bli tydelig. Rett etter at båten var på vann så det slik ut:

 

Bilde

 

Restene av AutoGlym lå som et grått belegg på gresset i noen uker, men nå er det helt borte. I dag, 1. juli ser det slik ut:

 

Bilde

 

Frostveska som kom ut med kjølevannet når jeg testkjørte motoren etterlot seg et dødt felt som ikke har grodd helt ennå. De andre remediene, inkludert gummistøvlene har ikke etterlatt seg varige spor i plenen. Men pallene har klart å ta livet av prydmosen! Nå gror det grønne ting som ikke hører hjemme i ei myr der i stedet!

 

- Til vinteren dekker jeg hele mosebedet med paller! :lol:

 

Bjaas

- ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...