Afs Startet 22.Juli.2010 Del på Facebook Startet 22.Juli.2010 (redigert) Jeg har en god og gammel With 400 med gjennomgående lensehull bak der hvor bensintanken står. Mangler lenseplugg, det innvendige målet på hullet (med gjenger) er cirka 13 mm. Noen som har noen tips til hvor jeg kan få tak i dette? Redigert 22.Juli.2010 av Afs (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 22.Juli.2010 Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Hei Er ganske sikker på at de har slike hetter på den lokale rørleggeren eller på biltema. Mål stussen utvendig, utenpå gjengene og ta med det målet til rørleggeren. Er vanlige rør gjenger på disse stussene. Lars Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 22.Juli.2010 Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Maritim har 3-4 forskjellige typer lenseplugger, har du sjekket om noen av de passer? Delenr: 7365-13 7365-14 7365-12 7365-00 7365-10 Sitér dette innlegget Link to post
Afs Svart 22.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Takk for raske svar! Har sjekka ut pluggene på Maritim, de passer ikke. 13 mm. er et gammelt mål, nyere båter har større lensehull - dessverre... Men hva med en vinkork, rett og slett... Noen som har erfaring med det? Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 22.Juli.2010 Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Hmm.. Har ikke den stussen som vannet renner ut av, utvendige gjenger ? Om den har det så er det bare kjøpe ei hette med invendige gjenger som passer på den stussen du allerede har. Eller er det meg som misforstår? Lars Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 22.Juli.2010 Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Er det plass til å bore opp hullet slik at du kan bruke "dagens dimmensjon"? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 22.Juli.2010 Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Men hva med en vinkork, rett og slett... Noen som har erfaring med det? Har en Wester360 og der bruker jeg en gummipropp formet omtrent som en vinkork bare litt lenger og svakt konisk i formen og det funker som bare det, i allefall har det gjort det siden 1995 og frem til idag! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.