Sturee Startet 22.Juli.2010 Del på Facebook Startet 22.Juli.2010 er jo mange som har reist, der noen som har sommerjobb jobber, som ikke har nok erfaring med justering, vet at på båthuset har de tatt ferie. vil ikke på alltech. der er det fryktelig dyrt, betalte 400 for en brukt dødmann som de hadde til 60 kr ny på maritim. noen som vet om noe? skal justere spjeld/tomgang. når jeg kjører mister den turtall, i et par sek, så kommer den igjen etter hvert går den så langt ned at den stopper selv om jeg har den halvveis til fult. evt noen tips hvordan jeg kan gjøre det selv. takker for svar:D Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 22.Juli.2010 Del på Facebook Svart 22.Juli.2010 Høres ut som motoren ikke får nok bensin. Sjekk bensinfilteret på motoren (følg bensinslangen) ev skru ut justeringsskruen for bensin litt (på forgasseren) Det hadde jeg begynt med hvis den ellers går greit. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.