Brumm Startet 23.Juli.2010 Del på Facebook Startet 23.Juli.2010 Har noen barn som gjerne vil ut å kjøre båt men som ikke har fått somlet seg til å ta båtlappen ennå. Noen i Østfold som leser dette og har et tips om hvor man kan avlegge eksamen i området? Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 23.Juli.2010 Del på Facebook Svart 23.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 23.Juli.2010 Del på Facebook Svart 23.Juli.2010 Bare at dere er et par måneder for sent ute om dere skal ha det for i sommer. Går ingen kurs nå i sommer. Men kanskje de starter opp etter sommeren igjen. Kontaktperson i NSSR Østfold er Torger Willadsen Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 23.Juli.2010 Del på Facebook Svart 23.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 23.Juli.2010 Del på Facebook Svart 23.Juli.2010 Like fullt er man for sent ute. Det tar nå både 3 og 4 uker å få beviset fra Norsk Test, selv om en bestod eksamen idag. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
VO`n Svart 23.Juli.2010 Del på Facebook Svart 23.Juli.2010 Noen i Østfold som leser dette og har et tips om hvor man kan avlegge eksamen i området? Du kan kontakte Båt Holm i Halden og høre om du kan avlegge eksamen der... Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 23.Juli.2010 Del på Facebook Svart 23.Juli.2010 Det er såvisst ikke noe "Østfoldfenomen" at man er sent ute . . . . . Jeg hadde fem flotte ungdommer innom her hos meg nå i kveld som avla prøven etter å ha lest seg opp på egenhånd. Alle fem bestod med godt resultat og jeg kunne skrive ut det midlertidige beviset som nå er blitt tilgjengelig fra hjemmesidene til Norsk Test. Alle fem dro smilende og fornøyde her ifra Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Brumm Svart 23.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2010 Ja, tipset om Båtholm i Halden viste seg å være det beste. Der fikk vi bra service og mandag fk arrangerer de eksamen for mine. Fikk inntrykk av at de ordner eksamen litt på sparket for de som er i beit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.