tangkvast Startet 23.Juli.2010 Del på Facebook Startet 23.Juli.2010 Har tenkt å shine opp motorrommet med litt ny maling siden den som er der nå har begynt å flasse litt. En bekjent av meg sa at jeg måtte bruke en spesiell maling som tåler temperatur, vann- og oljesøl som kan forekomme i motorrommet. Trodde det skulle holde med vanlig 2-komponent maling, jeg. Er det noen av dere som kan hjelpe meg? Har lite lyst til å gjøre en tabbe slik at jeg må gjøre alt på nytt igjen neste år. Takker så mye for all hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 23.Juli.2010 Del på Facebook Svart 23.Juli.2010 Kanskje denne kan brukes??? http://www.maritim.no/product.aspx?id=5817&groupkey=007002040 Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 23.Juli.2010 Del på Facebook Svart 23.Juli.2010 Arkanol er en bra maling som er robust og hefter godt. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 23.Juli.2010 Del på Facebook Svart 23.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 23.Juli.2010 Del på Facebook Svart 23.Juli.2010 Brukte Biltemas to-komponent maling, og er meget fornøyd så langt. Slitesterk og holder bra, men hvor lenge vil jo kun tiden vise. penslet den ut, og også det resultatet var ok. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Juli.2010 Del på Facebook Svart 23.Juli.2010 Jeg brukte også Biltemas Topcoat for snaut tre år siden, og det ser fortsatt flott ut! Blankt og fint, og ingen flassing. Så denne kan trygt anbefales. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 24.Juli.2010 Del på Facebook Svart 24.Juli.2010 Bruk to komp poly-uretan. Enkelt å tørke av. Super lakk! Fåes hos Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Juli.2010 Del på Facebook Svart 24.Juli.2010 Hey Jeg brukte biltema sin 2-komp maling. Bilder Jeg er meget fornøyd! Jeg valgte rød, da olje flekker blir meget synlige! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Avsluttet_1 Svart 24.Juli.2010 Del på Facebook Svart 24.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
alfgr Svart 24.Juli.2010 Del på Facebook Svart 24.Juli.2010 beste maling etter min erfaring fra yrkesbåter er: INTERNATIONAL 2-KOMP SKIPSMALING farge er jo etter smak og behag, personlig foretrekker jeg "SURF GREY" Sitér dette innlegget Link to post
tangkvast Svart 24.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2010 Mange takk for alle svar. Alltid godt å få svar fra folk som har prøvd litt av hvert. Stikker på Maritim og prøver den bilge malinga de har der. De Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.