gautebi Startet 24.Juli.2010 Del på Facebook Startet 24.Juli.2010 Hei, Har lett, men ikke funnet noe svar på et problem jeg har med en Garmin 520S. Dybdemåleren fungere bare innimellom. Noen ganger oppdaterer dybden seg, mens andre ganger står samme dybde og blinker. Veldig ofte faller den ned til 0,8 meter, selv midtfjords og blinker. Noen som vet hva som kan være galt? g Sitér dette innlegget Link to post
rag Svart 24.Juli.2010 Del på Facebook Svart 24.Juli.2010 Hei At den står og blinker betyr bare at den ikke klarer å finne dybden. Hos meg betyr det ett av tre ting. Det er for dypt, eller jeg har rotet opp vannet under båten når båten stanses. Siste årsak er at det mangler væske i brønnen det svingeren er montert. Hvordan er din svinger montert? Rag Sitér dette innlegget Link to post
gautebi Svart 24.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2010 Svingeren er montert utvendig i hekken på en Ibiza 20 g Sitér dette innlegget Link to post
rag Svart 24.Juli.2010 Del på Facebook Svart 24.Juli.2010 Hva med frekvens? Min Garmin kan sende med 2 frekvenser. Enten 50kHz eller 200kHz. Lav frekvens gir mindre effekttap og er dermed bedre på store dyp. Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 24.Juli.2010 Del på Facebook Svart 24.Juli.2010 Luft under svingeren under gange er normalt, og da stanser den opp. Om det fortsetter, ta fra hverandre kontaktene mellom svinger og Plotter. Kan også prøve å sette plotter tilbake til fabrikkinstillinger. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
gautebi Svart 24.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2010 Takk for alle forslag. Jeg forsøker å sjekke frekvens og evt tilbakestille til fabrikkinstillinger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.