Proxor Startet 24.Juli.2010 Del på Facebook Startet 24.Juli.2010 (redigert) Hei, kjøpte ein Quicksilver 270 sport med 6hk Mercury for eit par dager sia, og på bilde på motor skal den enten ligge på siden hvor throtle spaken er, eller stå rett opp og ned, dette er for at ikke motoroljen skal renne ut etter va eg har forstått. Men va med når båtn ligge fortøyd og eg tilter motoren opp fra vannet? må eg vri motoren helt til sides da slik at den siden den skal ligge på under transport vender mot båtn? eller kan eg bare tilte den opp og la den stå beint om eg vil og? eller noe slik som dere ser på bildet her.. Redigert 24.Juli.2010 av Kurt-Inge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Juli.2010 Del på Facebook Svart 25.Juli.2010 Nei - det er bare ved lagring at du bør tenke på å ha motoren rett vei. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 25.Juli.2010 Del på Facebook Svart 25.Juli.2010 Ved liggende lagring ja, men anbefaler uansett stående på en bukk/sagkrakk for da har man jo uansett en arbeidsplattform å bruke når man skifter olje/girolje/smører osv På større motorer så står det faktisk at man skal tømme motoren for olje før man eventuelt legger denne ned for lagring eller transport. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Bitteliten Svart 25.Juli.2010 Del på Facebook Svart 25.Juli.2010 Biltema har slike bukker til 198 kroner. Ikke de beste og mest stabile - men de duger Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 25.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2010 oki takker for hjelpa:) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Juli.2010 Del på Facebook Svart 25.Juli.2010 Velkommen ombord på Baatplassen forresten så først nå at du var ny Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.